Denný poriadok
Zabezpečuje vyvážené striedanie činností / optimálny biorytmus, bezstresové prostredie, / dodržiava zásady zdravej životosprávy, vytvára časový priestor na hru a učenie, dodržiava pevne stanovený čas na činnosti zabezpečujúce životosprávu.
1.trieda – žabky : 3 – 4 ročné deti
čas | činnosť |
06:30 – 7:15 |
Hry a hrové činnosti podľa výberu detí – schádzanie detí – staršie deti prechádzajú do triedy na poschodí |
7:15 |
Hry a hrové činnosti podľa výberu detí ( priamo i nepriamo usmernené), individuálne, skupinové vzdelávacie aktivity smerujúce k téme dňa, individuálne jazykové chvíľky) Ranný kruh – navrhovanie aktivít Zdravotné cvičenie |
08:40 – 09:10 |
Činnosti zabezpečujúce životosprávu – desiata |
09:10 |
Dopoludňajšie vzdelávacie aktivity – Jazyk a komunikácia -JAK, Matematika a práca s informáciami -MPI, Človek a príroda- ČLP, Človek a svet práce- ČLSP, Človek a spoločnosť-ČLS, Umenie a kultúra hudobná výchova- UMK HV, Umenie a kultúra výtvarná výchova -UMK VV, Zdravie a pohyb – ZDP. Pobyt vonku – vychádzka, školský dvor ( s rôznym zameraním – pohybovým, environmentálnym, dopravným, ekologickým, atď.) |
11:35 |
Činnosti zabezpečujúce životosprávu – obed Činnosti zabezpečujúce životosprávu – odpočinok |
14:00 – 14:30 |
Činnosti zabezpečujúce životosprávu – olovrant |
14:30 – 15:30 |
Popoludňajšie vzdelávacie aktivity – individuálne, skupinové, priamo i nepriamo usmernené, hodnotenie dňa. |
15:30 – 16:30 |
Hry a hrové činnosti podľa výber detí – Spoločné hry detí 1. a 2. triedy do rozchodu domov |
2.trieda – včielky : 5 – 6 ročné deti
čas | činnosť |
06:30 – 07:15 | Hry a hrové činnosti podľa výberu detí – schádzanie detí, deti 2. triedy prechádzajú do triedy na poschodí |
07:15 | Hry a hrové činnosti podľa výberu detí ( priamo i nepriamo usmernené), individuálne, skupinové vzdelávacie aktivity smerujúce k téme dňa,, individuálne jazykové chvíľky )
Ranný kruh – navrhovanie aktivít Zdravotné cvičenie |
08:50 – 09:10 | Činnosti zabezpečujúce životosprávu – desiata |
9:10 | Dopoludňajšie vzdelávacie aktivity – Jazyk a komunikácia -JAK, Matematika a práca s informáciami -MPI, Človek a príroda- ČLP, Človek a svet práce- ČLSP, Človek a spoločnosť-ČLS, Umenie a kultúra hudobná výchova- UMK HV, Umenie a kultúra výtvarná výchova -UMK VV, Zdravie a pohyb – ZDP.
Pobyt vonku – vychádzka, školský dvor ( s rôznym zameraním – pohybovým, environmentálnym, dopravným, ekologickým, atď.) |
11:45 | Činnosti zabezpečujúce životosprávu – obed
Činnosti zabezpečujúce životosprávu – odpočinok |
13:50 – 14:20 | Činnosti zabezpečujúce životosprávu – olovrant |
14:20 – 15:30 | Popoludňajšie vzdelávacie aktivity -– individuálne, skupinové, priamo i nepriamo usmernené, hodnotenie dňa
Hry a hrové činnosti podľa výberu detí – prechod detí do 1. triedy na prízemí |